05 września 2014

Czy to na pewno sa perfumy?

Piekne zapachy sprawiaja, ze czujemy sie .... pachnacy. Dobrze dobrany zapach dziala jak magia, jak balsam na skolatane nerwy, dodaje nam charakteru i wprawia w dobre samopoczucie. Dla wielu ludzi zapach dobrej marki jest oznaka prestizu. Kazdy przeciez lubi czuc nasobie wzrok pelen podziwu. Tobie tez zdazylo sie przynajmniej raz w zyciu uslyszec na przyjeciu rodzinnym lub biznesowym  "Ladnie pachniesz. Co to za perfumy?" Wiesz co sie czuje w takiej chwili prawda? Tylko czy to na pewno sa perfumy? 
"Co to wogole za pytanie? Oczywiscie ze to sa perfumy! Przeciez kosztowaly 250 zlotych". I w tym jest problem. O tym czy twoj ulubiony zapach jest perfumem nie decyduje ani cena, ani ladna buteleczka, ani nawet znana nazwa. Decydujace jest zaperfumowanie, fragrance, czyli ilosc "perfum w perfumach". Od tej ilosci zalezy trwalosc oraz intensywnosc zapachu. 
Wiekszosc drogich produktow na rynku nie jest perfumami, a obco brzmiace napisy na opakowaniach Eau de Toilette lub Eau de Parfum niewtajemniczonych moga wprowadzic w blad. Pierwsza z nich to woda toaletowa charakteryzujaca sie czesto rozpoznawalnym, ale slabym i ulotnym zapachem. Wody toaletowe maja jedynie 5 - 10% zaperfumowania. Eau de Parfume to woda perfumowana. W tym przypadku sytuacja wyglada zdecydowanie lepiej bo zaperfumowanie jest na poziomie 11 - 19%. Zapach takiej wody jest zdecydowanie bardziej intensywny. Mozesz teraz latwo wywnioskowac, ze prawdziwy PERFUM przez duze "P" zaczyna sie od 20% zaperfumowania. 
W przewazajacej wiekszosci produktow dostepnych na naszym rynku zaperfumowanie waha sie pomiedzy 12 -15%. Tym co wypelnia reszte pieknej buteleczki jest zwyczajnie alkohol. Jak na tym tle wypadaja  produkty oferowane przez FM Group? Najlepiej zrobisz jak samodzielnie sprawdzisz w katalogu zamieszczonym po lewej stronie. 

Brak komentarzy: